4 Haziran 2009 Perşembe

Yettiniz Amk.

Benden nefret ediyosunuz.Çünkü...
.
-Olduğum gibiyim.
-Aklıma geleni kimseden,hiçbişeyden çekinmeden söyleyebilme yeteneğine sahibim.
-Götünü gösterene pipimi sokmasını çok iyi biliyorum.
-Sizde olmayan herşey,benim "bıktım" diye köşeye attıklarımdan ibaret!
-Bi CİĞER olarak,etrafımda bu kadar kedi olmasından dolayı duyduğum ego kabarmasını anlıycak beyniniz yok.
-Beni "BİŞEY" yapan sizsiniz.
-Eşek kadar tabiriyle gördüklerinizi kabullenemiycek kadar küçük insanlarsınız.
-Her zaman 10.köyde olmamı sağlayan ama bunu bi türlü kendinize öğretemeyen andavallarsınız.
.
Tamam mı hacı? Yedir bunları artık kendine.Beni daha fazla rahatsız etme.Bırak amk.Benimle uğraşmayı bırak.Kendi dalgana bak.Seni bu kadar ilgilendirmemeliym ben.Her söylediğime bi kulp bulma huyundan vazgeç.İstesen de benim gibi düşünemezsin zaten.Durma!"Salağa bak yaa amk,kendini padişah torunu sanıyo" de.Çok da sikimdesin çünkü.Sen böyle diyince ben direk karalara bağlıcam biliyo musun?Ölücem kahrımdan.Siktir git lan koduum.Git.!Sanane benden?!Ha,sanane?! Madem bu kadar ilgilisin benle.Öbür dünyada günahlarımın hesabını ver!Bencillik etmeden,adam akıllı yap işini.Seni geriyo muyum?Herşeyime söylicek bi lafın mı var?Üzüntülerimi de gör ozaman!Sadece küfürlerimi görme.Sadece ben sinirliyken konuşma benle.Aksi taktirde sana bi göz dktoru tavsiyesinde bulunmak zorunda kalıcam.Anladın mı?Git artık.As kendini,bana zahmet verme.Yapıcaklarımı aklın,mantığın almaz.Arızayım ben.Anneannesini dövebilcek kadar arıza bi insanım.Ona göre gel.
.
Hadi bakalım.Yollar senin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder