2 Haziran 2009 Salı

O..!


Bi kadın bana bu kadar mı benzer yaaa?! :D Sevgilim diyodu izle,kesin izle,çok güzel felan diye.Dedim bugün bi bakim.Bi oturuşta 7 bölüm izledim.Aldı,götürdü beni yeminle.Aslında daha çok kendi ilişkimden bişeyler gördüm de ondan kitlendim bu kadar.Mesela kadın direk panik.Adam "sana bişey söylicem" dio.Direk tepki şu: "Sen beni aldattın.Yoksa kontrole gittin hasta mı çıktın?Nesin?Aids,kısır?Biliyodummm.Hiç bi zaman çocuğumuz olmıcak" falan :D Ben de böyleyim.Mesela sevgilimi ararım.Telefonu kapalı olur.Hiç aklıma gelmez yani..Şarjı bitmiştir,telefonu çekmeyen bi yere girmiştir..Direk "kesin araba çarptı,kalp krizi geçirirm diye de aramıyolar beni.Uf napsam" triplerine girerim! :D Yemin ederim,hiç abartmıyorum.Olay bu yani bende.
.
Bu aslında dizi de değil lan.Acaip bişey.Bildiğin 2 kişi oynuyo sadece :D Çok değişik,özgün bişey yani.Aşırı sevdim ben.Bi de konu "aşk" içerikli olunca direk dikkatimi çekiyo.Gördüğüm benzerlikler de bi oturuşta 7 bölüm izlememe neden oluyo.Ben mesela sevgilimi habire güldüren bi tip değilim.Ama güldürdüğüm zaman da harbi yararım.Bi örnek verim dicem de..Biraz müstehcen :D Aklıma da başka bişey gelmedi şimdi.Örneksz kalcaksınız kısacası.Bi ilişki içinde en önemli şey çekimdir bana göre.Uyuşan frekanslardır.Aynı anda aynı şeyleri düşünüp söyleyebilmktir.Biz burnumuzu bile aynı anda çekiyoruz.Şu aynı anda aynı şeyleri söyleme muhabetine hiç girmiyorum bile.O kadar çok yaşıyoruz ki bunu.Hani artık bişey söyledikten sonra birbirmize bakıp yarılmıyoruz.Önceden böyle olurdu ama artık alıştık.Bu,bize göre normal bişey..İnsanlara göre ise "vay amk ikiz gibiler" dedirten bi olay.Bundan daha güzel bişey olamaz.Önceki blogumda sık sık bahsediyodum bu konudan..
Olayın bide 'beni sevgilime benzetmeleri' kısmı var ki bunu bana sevgili sevgilim de söylemişti."Sen artık ben oldun.KOnuşcak bişeyimiz kalmadı" diyerekten :D Ortak arkadaşlarımız var mesela.Biri geliyo canım sıkkın diyo.Anlatıyo,dinliyorum.Fikirlerimi,tepkilerimi sunuyorum.(Deşifre olmamam açısından sevgilime lakap takmak zorundayım şu an :D).Ve karşılığında "aynı pick gibi konuştun.O da olsa aynısnı söylerdi" cümlesiyle karşılaşıyorum.Bunun yaşattığı gurur,mutluluk gerçkten hiçbişeyle ölçülemez.Pick'm benimmm.Kurban olsun aşkı ona :Pp
.
Uzun lafın kısası..Herkesin bi 'o'su vardır.O'nu bulana kadar hayatından çok insan gelir geçer.İnatla her yeni insanı o sanar.Ama değildir.Hatta çoğu zaman,kafasında şekillendirdiği,belirli kriterler eşittirinde beklediği insan bile değildir.O,çok farklıdır.Ve bi örneği asla yoktur.Bu yüzden her insan farklı işte :)

1 yorum: